Tjosan för fan!

Det där med att komma på vettiga rubriker är fortfarande inte min grej.
Spelar nog ingen roll hur många år jag vilar från ordbajsandet.
Bara att gilla läget.
 
Så vad gör en sliten tant på fel sida om trettiostrecket en söndagsförmiddag som denna?
Jo det ska jag berätta!
Hon har nyss slagit ner den slappa röven vid köksbordet efter en morgon med att vara allt det innebär att vara mamma.
Ett monster har hon avlat fram själv men den hon blev kär i på äldre dar visste också hur man gjorde sånt och har lyckats få fram två.
Så tre barn alltså.
Helt vilda!
Men alldeles fantastiska och underbara på sina egna sätt och jag skulle inte byta det mot något!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0