Tredje advent.

Rubriken är egentligen helt jävla onödig för jag har noll julkänsla än så länge.
Har satt upp någon julgardin, fixat pepparkakshus och "julapelsiner" med Humle och Dumle men.. nej.. det vill sig inte.
Den kanske dyker upp nu när snön är tillbaka?
 
Men annars då? 
Har lyckats släpa plattröven till gymmet några gånger den här veckan.
Nu har jag träningsvärk from hell i typ hela kroppen och tycker mest synd om mig själv.
Vi har lagt om kosten lite på hemmaplan också.
DÄR tycker jag mest synd om mig själv.
Livet känns lite mindre underbart utan ett kilo socker i kaffet, en påse chips till kvällsfikat och kolhydratsspäckade middagar.
Eller..?
 
Nu när jag äntligen orkat starta upp datorn för att skriva en skvätt så skriker den om att den ska hålla på med omstarter och hitan och ditan så jag får nöja mig för den här gången.
Inte för att jag hade något mer att skriva för tillfället men ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0