Long time, no skrivande..

Det är ju tur att bloggandet inte är mitt jobb för jag är fan kass på att skriva regelbundet.
 
Men medans man väntar på att ugnen ska bli varm så att man kan stoppa in skinkan för griljering känns ju som ett alldeles ypperligt tillfälle att ordbajsa på.
Fast jag kommer inte på så mycket att skriva..
 
Kan ju gnälla av mig lite om hur ont jag hade i ryggen igår.
Skitont hade jag faktiskt.
Sådär ont som man har när man ska föda barn.
Men utan lyckan av en bebis efteråt.
Min kropp är fantastisk!
 
Men jag får skylla mig själv som misskött den i så många år.
Inte mer än rätt att den ger igen lite om man tänker efter.
Idag är den inte lika tjurig längre och jag hoppas att den håller sig passiv under dom timmarna jag ska ligga på en bänk och få nya fräsha fransar av lillasyster.
 
 
Nej, dags att plocka ur den där skinkan som har hunnit blivit färdig medans jag gnällde av mig.
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0