Ojsan hoppsan!

Jag har visst "glömt" att skriva på sisådär en vecka.
Hoppsan!
 
Fast jag vet inte jag har gjort så mycket värt att skriva om?
Eller kanske lite..
Förra helgen (säger man förra när den här knappt har börjat?) så umgicks jag med fina vänner och familjemedlemmar precis hela helgen.
 
Och i veckan så har det varit plugg för både den lille och mig som vanligt.
Har inte haft ork till att vara social eller göra något annat.
Förutom att gå på kalas för tusan!
Kalas orkar man (nästan) alltid gå på!
 
Ja.. idag kastade jag i nytt hår i peruken också.
Och imorgon är det kalasdags igen.
Så jag borde nog försöka sova.
Alla som har haft fuskhår vet ju hur skönt det är att sova med första dagarna..
Inte alls alltså.
 
Nej fan vilket bittert och långt inlägg!
Godnatt för fa-an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0