wiihoo tjohoo och allt sånt där!

Sov inte en enda sekund i natt..

Monstre tvaknade i natt och var ledsen och hade ont på flera ställen så det blev till att sitta i telefon med sjukvårdsrådgivningen och sen försöka få  honom att somna om..
Något han inte hade lust med..
Den timmen han sov innan var en riktig jävla powernap för sen var han vaken till halv ett..
Jag skulle upp i morse och ringa flera samtal men det satte ju top för min sömn..
Jag bara låg och oroade mig för att inte vakna i tid så det slutade ju med tt jag inte kunde somna alls..

Så Nina (svägerskan) nu har jag varit vaken i över ett dygn så nu ska jag nog kunna sova i natt ^^

Så nu hoppas jag på att det här vänder tillbaka min dygnsrytm lite och att inte all energidryck jag har pimplat i mig håller mig vaken hela natten iallafall.. -.-

Men oj så sprallig jag är i hela kroppen..
Övertrött ab!
Det är ju tur att det bara är jag och monster som bor här för jag hade irriterat vilken annan männsika som helst till vansinne nu ikväll ^^
Nej nu ska jag slöglo lite på tv och försöka varva ner lite innan jag går och lägger mig..
Jag är så trött att mina ögon gör ont!!

Wish me luck ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0