Trötter..

Jävla skit sömn..

Varför måste man sova för att orka vara vaken?
Vem bestämde det liksom?
Tänk på oss stackare som inte har det så lätt på den fronten då?

Somnade inte förren vid fem i morse..
Jättespännande när man ska upp klockan sju och inte sov en blund natten innan och dessutom är sjuk..
Inte ett dugg faktiskt..
Vaknade inte när klockan ringde..
Vaknade inte heller när mamma ringde.. TJUGO gånger!
Inte förren när monstret gick upp vaknade jag..

Jävla skit..
Har bara legat på soffan hela dagen..
Har inte haft ork att göra nånting..
Men nu väntar jag iallafall på att Das Bajse ska bli klar så ska vi smita iväg till affären innan det är dags för middag..
Vad fan man nu ska äta?
Monstret har beställt potatis..
Men vad äter man till potatis då?
Jag har ingen fantasi överhuvudtaget.. -.-

Måste komma ihåg att köpa hundmat också..
Suck!
Så jävla tungt att bära ju..
Fast det är ju så mycket snö så man kanske kan ta med sig monstrets pulka?
Eller kanske inte..
Då lär ju han vilja åka..
Och då får jag dra pulkan OCH släpa på hundmaten..

Humma..
Aja det lär ju visa sig vad man gör..
Det är inte dags att gå riktigt än iallafall..
Och nu kom traktorn och plogade också -.-

Nej nu bajsar jag på det här..

Syns eller hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0