Skamligt..

Hur några det är som läser bloggen under helgerna..

Fast jag får väl lov att vara glad för er skull och gratulera er som har något bättre för er ^^
Inte med det sagt att dom som läser inte har det, ni tar er tid eller hur? :P

Fan nu tycker jag att det känns som att jag börjar bli kvitt det här förbannade viruset..
Känner mig mer inspirerad och rastlös än vad jag har gjort sen i onsdags när jag blev sjuk ^^

Har precis sträckläst sista halva av Cesar Milans bok, Cesar och hans hundar, naturliga lösningar på vanliga hundproblem :)
Jag har dock ingen problemhund men köpte boken när det blev tal om att jag eventuellt skulle skaffa en och ville ju läsa på lite innan det var dags att ge sig på att uppfostra en hund.
Känner nu när jag har läst klart boken att jag bara vill veta mer!
Boken var riktigt bra och fick en verkligen att tänka på vad man gör med hundarna i vissa situationer och att det kanske inte är det bästa för dom trots allt..
Självklart tycker jag inte att man bara ska lyssna på EN människas åsikter när det gäller nånting så stort som att ha eller skaffa hund, man måste ju känna efter lite själv också?

Jag kommer iallafall att använa mig kättemycket av hans metoder och av hans tips för att försöka skapa en så trevlig och harmonisk hund som möjligt :)
Fast jag kommer nog att hinna läsa den både en och två gånger till ^^

Nu ska jag bege mig ut i förrådet och hämta lite tyg..
Har bestämt mig för att jag ska knopa ihop ett nytt linne :P

Såååå.. wish me luck! ;D

Herrå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0