Oh Yeah!

Ja vad säger man annars?

Dagen var allmänt bajs fram tills för ett tag sen..
Var så jävla trött!
Måste fan försöka vända på dygnen igen..
Men hur?
Vad gör man när man inte kan somna?
Spelar ju ingen roll om jag går upp tidigt eller inte..
Somnar ju ändå inte förren på morgonkvisten..
Aja det blir väl bra det med så småningom.

Monstret och jag rockar loss här hemma med lite skön musik..
Children of bodom är en klar favorit just nuoch monstret spelar med på sina instrument så bra han kan ^^
Han hade en "elgitarr" sen tidigare och fick trummor, keyboard och en ny elgitarr i julklapp så det spela musik ganska ofta..
Låter kanske inte så bra men han tycker om det och nån gång ska man väl lära sig?
Folk förstår inte hur man står ut men det är inte så svårt..
Det dröjde inte länge innan jag lärde mig att stänga av för alla dryga ljud från leksaker och instrument ^^

Nej nu börjar det bli dags att stänga av musiken så att han hinner varva ner lite innan det är dags för sängen :)

Ses eller hörs

Kommentarer
Postat av: Smulan

När du inte kan sova så sov inte utan va vaken ett dygn så lovar jag dej att du kommer att somna sen kvällen efter. puss å kram

2010-01-12 @ 17:48:07
URL: http://www.metrobloggen.se/pratsmulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0