Ny dag, nya tag..

Jag vet inte vad jag ska skriva om gårdagen..

Begravningen gick bättre än jag trodde men det är så jävla jobbigt att se sina nära och kära så ledsna..
Vet inte om jag var så ledsen själv, kände mig mest tom och matt =/
Efteråt så skjutsade storebror och hans fruga mig för att hämta monstret så att han också fick vara med på fikat..
Där var stämningen väldigt bra och allt var väl som det skulle..
Monstret hade skitkul där, lekte med sin kusin och busade med massa andra som han träffar ganska sällan.
Det är synd att man nästan bara träffar alla när det har hänt något tråkigt..

Vi blev kvar sist och städade klart allt sen åkte vi och handlade lite att fredagsmysa på..
Så det blev väldigt lugnt och skönt igår kväll.
Vi kollade på barnprogram, åt lite chips och sen gick vi in i sängen och kollade på film och somnade :)

Vad som sker idag lär ju visa sig, är bjuden på födelsedagskalas ikväll men tror inte att jag är tillräckligt kry för att kunna gå på det.

Nej nu orkar jag inte sitta här längre..

See ya!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0