Nej men.. nehe!?

Har varit så jävla slut idag så det är därför det inte har blivit några uppdates..

Som tur var kom Bajsen och Milf to be över med alvedon och sitt underbara sällskap lite tidigare och livade upp mig en skvätt ^^
Fast jag kände när dom hade gått att jag nog hade gjort av med all min energi för idag och fick något ryck och ringde mamma och beklagade mig över att jag mådde så dåligt :P
Hon tyckte att det var dags att ringa till sjukvårdsrådgivningen igen och kolla om jag kanske skulle åka till doktorn iallafall..
Har ju ändå haft feber och ont i halsen i fyra dagar nu..

Såå..
Jag ringde och dom tyckte absolut att jag skulle komma dit så jag fick en tid halv tio..
Kvart i tio och med en bomullstopsvåldtagen hals gick jag därifrån med svaret att det bara var ett virus och att det fortfarande kan bli värre -.-

Hade hellre haft halsplus och fått penicillin och att det hade varit bra sen..
Eller hur?
Men nej det går inte för sig..
Fortsätta knarka värktabletter och sova massor så skulle jag NOG bli bättre snart..
Aja tur att jag fick en ask alvedon av mor min då..
Så just nu har jag inte så ont så jag ska passa på att försöka trycka ner en varma koppen och en macka..

Otroligt jävla spännande helg..
Springer väl upp till Bajsen sen och terroriserar dom en skvätt om jag inte somnar ^^

Nu ska jag undersöka tv:n och se om det finns något att underhålla sig med till middagen :D

Herrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0