Mummelmummelmummel...

Känner mig som ett mummeldjur^^

Nej jag vet att det inte heter så men man kan väl få låtsas??
Så galet jävla trött nu så det är inte sant..
Det blev sola iallafall..
Och försäkringskassan och fixa med bostadsbidraget..
Och arbetsförmedlingen i 40 minuter helt jävla i onödan...
Hann inte ens komma "in" innan det var dags att åka för att hämta barnen på dagis..
Det var bara en person före!!!!!
Jag fattar inte grejjen med arbetsförmedlingen överhuvudtaget??
Hur många får jobb genom dom??
Typ ingen!
Dom få som lyckas har jag inte ens hört talas om...

Monstret är också trött efter att ha lekt ute och inne på dagis idag och sovit halvdåligt i natt så vi ska lägga oss och vila framför en film en stund nu..

Ses eller hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0