Men kom igen nuuuu!!

Kan det inte komma någonting bra på tv nu eller?

Jag kan ju verkligen inte somna!
Nej det är ju inte så konstigt med tanke på att jag sov nästan fem timmar tidigare och det faktum att jag inte brukar somna förren vid den här tiden i vanliga fall..
Men nu har jag feber, ont i halsen, ont i huvudet och är så förbannat matt i kroppen att jag bara vill sova!
Jag orkar faktiskt inte vara vaken just nu..

Vill vakna imorgon (senare idag) och vara utvilad och frisk..
Jaja jag vet att det är önsketänkande men man måste ju drömma..
Eller hur? ^^

Fan jag har rotat igenom mitt medicinskåp flera gånger nu i hopp om att det skulle dyka upp en ipren eller alvedon men har inte haft någon lycka där..
Kanske ska kolla en sista gång? :P

Va faaaan!!
Låååt mig bara sova!
Frustrerad?
Bara en skvätt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0