Jamenveeeesst!!

Har haft en ännu bättre dag idag än vad jag hade igår :)

Kanske blir det helt bra om inte allt för lång tid?

Gick upp i skaplig tid idag..
Alltså upp upp.. klädde på mig och så, inte bara vidare till soffan ^^
Sen vid 12 kom det ett par och hmtade en av valparna :)
Det var den tredje som flyttade..
Tyvärr så var det monstrets favorit så han blev lite ledsen =/

Sen väntade jag på att mamma skulle bli klar med sitt i stan så att hon kunde komma och hämta oss :)
Kände att jag behövde spendera lite tid med resten av familjen efter alla tråkigheter som varit nu så vi harvarit där ute hela eftermidddagen.
Bråka lite med storebror, jaga syster liten och klappa lite på twinsen och kattskrällena ^^

Kom hem vid åtta, stoppade monstret i säng och sen har det inte blivit så mycket mer..
Tagit bort gammalt nagellack, håller åp att lägga på nytt nu men det blev reklam på tv:n så då passar jag på att blogga lite ^^
Kollar faktiskt på paradise hotel! :O :O :O
Inte alls min typ av program men jag måste ju se om wannabe macho nissen klappar på tut nissen eler inte..
Det som visades i reklamen om ni inte förstår vad jag menar:P
Rör du mig en gång till så klappar jag till dig förstår du det..
tut!

Hahahahahahahaaa
Så jävla klassiskt!
Måste ses ^^

Nej nu har det börjat igen så jag kanske skriver senare..

Ses eller hörs ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0