Jag lyckades..

Somna till slut..
Men det låg många timmars hårt arbete bakom det ^^

Mår inte riktigt riktigt idag heller..
Känns som att det bara blir värre och värre igen...
Men men..
Man blir väl bra så småningom ?

Har iallafall släpat iväg mig själv till affären en sväng idag..
Behövde handla hem lite eftersom det inte blev någe storhandla idag..
Sprang in på djuraffären och köpte halsband och koppel till Buddah också :)
Det gått att ha monstrena lösa när man går ut, det ligger ju i deras natur att följa efter, men på sistone har dom börjar springa efter ALLA och inte bara mig så jag tyckte att det var dags..
Hade helst börjat använda det tidigare men eftersom alla syskonen inte har hunnit flytta än så har det känts lite onödigt..
Har inte råd att köpa till alla liksom ^^
Idag flyttar förhoppningsvis det sista monstret och då är det bara våran lilla familj kvar, precis som det ska vara ;D

Mitt monster älskar verkligen Buddah och det verkar vara besvarat också..
När monstret stänger in sig på rummet för att leka så brukar Buddah sitta utanför och gråta..
När man kommer hem så får man ett snabbt välkomnande medans monstret blir nerbrottad och ihjälpussad^^
Så det känns jävligt bra helt enkelt, var lite fundersam på hur det skulle gå eftersom monstret alltid har varit i centrum och så.
Och han lyssnar jättebra på hur man får och inte får göra med valparna :)

Nej nu ska jag hitta något att sysselsätta mig med så att jag inte somnar.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0