Ja men varför inte?

Kan ju lika gärna passa på att slänga in ett inlägg till när jag ändå är vaken eller hur?

Var ut med valparna nyss..
INTE roligt när man har feber kan jag ju informera om -.-
Blir helt yr och kallsvettig när man kommer in igen..
Men va fan..
Måste man så måste man..

Om man skulle försöka sova lite kanske..?
Mamma erbjöd sig att komma och skjutsa monstret till dagis imorgon med tanke på att jag mår värst på morgonen och febern är som högst då..
Den hjälpen tas emot med öppna armar och ett enormt tack..
Om jag piggnar på mig lite framåt eftermiddagen så blir det till att sola med Das Bajse innan det är dags att hämta monstrena igen..
Har googlat lite och det ska tydligen kunna underlätta "sjukdomen" om man gör det så länge det inte är i början av perioden för då kan det förvärra det :P
Men nu har jag varit dålig i en vecka så jag tycker inte att det är i början längre så jag ska chansa..

Kommer ju inte få någon färg på en gång men jag måste ju börja nångång..
Vill ju inte starta sommaren som en albinosjöko i år igen ^^
Och så blir man lite gladare av att sola också så det är ju ännu ett plus ;D

Nej nu ska jag fan krypa till kojs och hoppas på att febern däckar mig innan jag gör det själv.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0