Helt slut..

Febern tog över totalt igår morse så jag rymde hem till mamma..

Kunde knappt stå upp och det var ganska läskigt asså..
Efter en vecka med feber så är man fan inte pigg och när febern då höjs ännu mera så vet man inte var man ska ta vägen..
Hade tänkt åka hem igår kväll igen men det var lite saker som strulade så vi sov kvar där istället..

Just nu har jag världens jävla huvudvärk, mår illa och har ont i tamejfan hela kroppen..
Och självklart så har jag slut på alvedon så febern bara fortsätter att öka och öka och öka och öka..

Skulle ju få bloggen att bli positivare nu ju..
Men neeee då lär man ju gå och bli sjuk istället -.-
Det kanske är meningen att jag ska vara en gammal bitterfitta? ^^
Nej det tänker jag vägra!

Men nu ska jag lägga mig ner igen innan jag ramlar..

Ses eller hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0