Hahahaha!

Nu trodde du säkert att du skulle få läsa om något roligt som har hänt?
Men det får du inte..
Inte på min blogg iallafall :P

Du kanske trodde att jag var ute och svinade igår eftersom jag inte uppdaterade något?
Men det gjorde jag inte..
Var bara hemma hela dagen (jaa, förutom den dagliga svängen till affären ) och ja, vad gjorde jag?
Jag städade, åt mat, mös med monstret och det vanliga..
Datorn fick något jävla frispel och har inte funkat sen igår eftermiddag så det är därför jag inte har skrivit något..

Såå.. roligare än så var det inte.
Och det blir väl samma idag..
Fast med en för tillfället fungerande dator ^^
Jag har alkohol och jag hade säkert haft barnvakt om jag hade velat men jag var ju ute på nyår så jag kan gott vara hemma den här helgen :)

Man vet aldrig vad som kan hända här..
När man minst anar det får man främmande av någon spännande idiot som har något nytt att berätta ^^

Nu ska jag fortsätta att glida runt på internätet innan jag bestiger mount soffa :)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0