HA!

Förstod väl att det var mycket snack och liten verkstad!

Paradise hotel "bråket" för er som inte läst det tidigare inlägget ^^
Varför ska "karlar" ens försöka leka tuffa?
Det slutar ju ändå med att dom framstår som ännu större mesar ?

Aja nog om det..
Blev ganska stolt över mina nagla iallafall :P
Ifallatt det nu var någon som undrade..
Vilket jag inte tror men jag tänkte berätta det iallafall ^^

Ja jag är på bra humör nu..
Varför vet jag inte..
Satt och tänkte på gamla tider nyss och höll på att börja gråta men sen kom jag att tänka på alla bra stunder så det kanske ar det som fick humöret att gå upp igen :)

Kommer ni ihåg hur lätt allt var förut?
Eller hur lätt det var nu  när man tänker efter?
Jag längtar tillbaka till den tiden..
Fast jag var ett jävla drägg som satt i alla parker i hela stan och pimplade den billigate och äckligatse ölen om någonsin gjorts..
Just det.. Egger!
Hahahah men fan va roligt vi hade det..
Så jävla lättsamma människor man umgicks med på den tiden..
Alla var olika, hade olika åsikter, såg anorlunda ut..
Men det spelade ingen roll, vi hade lika roligt äändå.
Alla somrar som man satt på bryggan, drack öl, kollade på folk, tappade saker i ån, åt pizza från linné, drack mera öl, blev tillsammans, gjorde slut, skrattade, blev förbannad, försökte putta ner folk i ån..
Allt det där som man gjorde då..
Onsdag, fredag och lördag var det ös..
På söndagar satt man hemma hos någon och gjorde samma sak..
Kunde aldrig någonsin tro att jag skulle få barn bara ett par år efter det där..
Skulle aldrig ha tänkt den tanken..
Helt sjukt egentligen..
Men på ett bra sätt..
Visst kan jag sakna den tiden, sakna de människorna..

Men ingenting av det går upp emot ett leende eller en kram av mitt barn..
MITT barn.. haha helt sjukt..
Ni som har barn.. 
Känner ni ine hur man blir glad i hela kroppen och bara typ ryser när man tänker på senaste gången erat barn blev glad att se dig?
Även om det bara är en sån enkel sak som när man hämtar från dagis..
Då spelar ingenting annat någon roll..
Jag kan vara ledsen, bakfull (händer iofs inte så ofta) eller bara må allmänt piss men allt det är som bortblåst när mitt monster kommer med ett leende på läpparna..
Finns inget bättre i hela världen ;D

Nej nu ska jag gå och lägga mig, förhoppningsvis drömma glada drömmar och hoppas på att jag är lika glad imorgon :)

Herrå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0