Den som bråkar med henne..

Bråkar med mig!

Bra då var den saken klar!
Om du ens funderar på att försöka bråka med min syster så bör du tänka efter en gång till!!
Jag hoppas att du läser det här och förstår att om du så mycket som tittar på henne en gång till så kommer vakterna inte att hinna dit innan jag nitar dig!!
Fan vad jag hatar killar!!
Seröst!!
Vilken kille ger sig på en 18-årig tjej?!?!?!
Ja det var ditt fel din äckliga jävel!
Hur i helvete kan man vara så dum att man börjar bråka med en tjej!?!?!

Asså va fan!
Jag var på krogen och var på skitbra humör..
Tröts att jag var trött som en åsna eller nåt.. ^^
Och så kommer det en jävla f***a och börjar knuffa på syster liten?!
Jag är ju som jag är och tänder på alla cylindrar och har inget annat i tankarna än ha ha ihjäl honom..
Asså seriöst..
Hon kan säkert klara sig själv men hon är min lillasyster och INGEN rör henne!!
Jag skiter i vem han tror att han är, så är det bara..
Ett jävla tjaffs blev det iallafall och bruden hn var medkallade henne nånting så hon fick tag i henne med någon jävla armstryp upp mot baren medans jag var i full fart med att försöka slå på honom..
Haha han försökte få mig att gå med utanför tillochmed och då kom bruden som tydligen blev lite bajsnödig av syster litens armbåge och började säga att allt var lugnt..
Ni vet vad jag menar..
-Nej men det är lugnt, det är lugnt..
Men han ville fortfarande tjaffsa så då tänkte jag fanimej inte banga!

Ni vet hur det känns när adrenalinet bara pumpar och man inte ser nånting annat?
Så var det iallafall och det enda jag ville var att golva honom och få honom att krypa på knä och be henne om ursäkt..
Han hade antagligen golvat mig förs men det är en annan sak :P
Vakterna hann iallafall dit innan det hann gå så långt..
Men just då så sket jag i vilket..
Mina nära och kära går jag genom eld och vatten för, så är det bara..
Adrenlit pumpade rätt så jävla bra efter det men då gick vi ut på dansgolvet och försökte dansa bort det ^^

Meeeeen.. sen så kom det någon jävla f***a och gick in i mig.
Han bad om ursäkt och jag sa att det var lugnt..
Klart att jag inte blir arg över det liksom..
Meeeeeen....
Då fortsatte han..
-Är det säkert att det är lugnt?
Typ en sisådär tio gånger och håller armen runt mig trots att jag försöker gå därifrån..
Till slut ledsnade jag och sa att det var lugnt bara han släppte mig..
Han blev tydligen stött av det så då puttade han till mig.
Syster liten såg det och då tände hon på alla cylindrar istället :P

Den här gången var vi vid utgången och han såg väktarna och fattade att det inte var någon idé att ens försöka bråka och nu har vi och alla som var med oss kommit överens om att det kanske inte är så bra att gå ut tillsammans :P

Men va fan..
Vi hade ju ganska roligt annars ^^

Haha läste igenom det jag har skrivit hittills och börjar fundera på hur jag låter egentligen :P
Men jag älskar min syster och gör allt för henne..
Vi må har bråkat som fan när vi var mindre men nu är hon en av mina bästa vänner och det jag kan göra för henne det gör jag, det finns ingenting att diskutera..

Syster liten, jag älskar dig och monstret mer än livet självt och jag hoppas att du vet det <3 <3 <3

Nu ska jag gå ut med dom stora monstrena och sen ska jag fanimej sova...
Jävla feber på att aldrig ge sig.. -.-

Sov gott alla ni som kan, själv ska jag försöka ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0