Spännande värre..

Åkte och firade Sabina igår..

Det gick bra och jag och Das Bajse skulle gå med henne och storebror ut senare..
Mamma var snäll och ställde upp som barnvakt åt Das Bajses lill-Bajs också..

Meeeeen..
När jag kom hem så fick jag bajsont i magen och mådde riktigt jävla illa..
Mådde lite illa under dagen också men inte alls så som jag gjorde senare..
Det bidde alltså ingen utgång..
Det bidde till att ligga på soffan med en hink och invänta det otrevliga..
Fast det kom inget..
Men det gör fortfarande riktigt jävla ont och illamåendet kommer och går..

Så det kändes ju ganska värdelöst att lämna bort barnen när man ändå bara var hemma..

Jag måste ha blivit smittat av monstrets magsjuka eller nåt..
Inte okej!

Har köpt en ny strömkabel till min laptop nu iallafall så jag kan ligga i soffan och surfa ^^

Nej nu pallar jag inte skriva mer..

Ses eller hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0