Nya krafter!!

Ge mig dom?

Jag behöver dom juuuuu!! ^^
Nejdå..
Idag är en bra dag..
Allt blir bara bättre och bättre :)
Huvudvärken cirkulerar fortfarande omkring men det blir bättre så småningom..
Däremot så har jag åkt på en mindre förkylning som sätter käppar i hjulen för lite andra planer.. =/

Har ganska så mycket energi som jag inte vet vart jag ska göra av just nu..
Monstret ligger i sängen och ska vila en stund..
Han har varit uppe och haft full fart sen halv nio i morse så hans humör är inte det roligaste just nu..
Men får väl ta och gå ut och springa i snön när han vaknar så kanske man blir av med lite energi??

Just nu sitter jag och pratar med plast-syster liten på fejjan chatten och kastar en tennisboll åt Buddah..
Tänk att något så enkelt kan roa honom så mycket ^^

Nej nu ska jag gå och diska eller nånting..
Sätta i lite nya glödlampor här och där också kanske :P


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0