Kärlek till er!

Glad alla hjärtans dag alla som vill ta emot det!

Vad gör ni gott folk??
Ni som har förhållanden, firar ni den här dagen eller är den bara som alla andra?
Ni som är singlar, deppar ni eller är den som alla andra?

Jag tänker iallafall inte deppa för jag får all den kärlek jag behöver av min familj, speciellt mitt monster <3
Även om jag är singel så tycker jag inte att den här dagen är överskattad..
Den behövs, på något underligt vänster.. ^^

Jaja jag har väl inte så mycket mer att skriva om den här dagen iallfall :P
Ska iväg på dop lite senare..
Har dock ingen anng om vad man ska köpa i doppresent..!
Tur att ryggen känns bättre idag också för det hade fan inte varit skönt att sitta i kyrkbänkarna med den värken..

Nu ska jag kolla på barnprogram med monstret och fundera över en karriär som beer pong mästare!

See ya! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0