Jahaja!

Hahahaha faan ni är ju inte riktigt friska ^^

Åkte ju på kalas igår och sen sov vi kvar ute hos mamma för klockan blev så mycket..
Ville ju inte att monstret skulle somna i bilen på väg hem liksom =/
Så det är därför det inte har blivit några updates här ^^

Men idag.. ja idag.. haha!
Sabina gick upp i morse och åkte med in till stan när vi skulle lämna monstret på dagis eftersom jag skule gå på stan efter och vänta på att Das Bajse skulle bli klar hos frisören..
Så vi åkte iallafall med mamma upp till sjukhuset och hälsade på plastfarmor en snabbis innan vi gick ner :)

Sen började vi våran stadsrunda med en varsin kebabtallrik på jalla!
Ganska saftigt som frukost :P
Sen vandrade vi omkring och bara var ^^
Har inte skrattat så mycket på jävligt länge, kommer fan ha träningsvärk i magen och i kinderna imorgon ;D

Nu är jag iallafall hemma och har hämtat monstret osv :)
Resten av dagen har jag ingen riktig aning om hur det ska spenderas men det ska iallafall färgas hår och tvättas lite..
Har lovat monstret att vi ska bada också^^

Neeej nu ska jag starta en maskin tvätt och hålla tummarna för att det går som jag vill till morgondagen :D

Herråå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0