Galet..

Hade riktigt jävla roligt igår :)

Vet inte hur jävla länge sen det är sen jag var ute på en onsdag men så blev det ^^
Firade ju att Sabina har fyllt 20 ju!
Massa dansande var det ^^
Ni som läser hennes blogg kan ju kolla på bilderna från natten ^^

Kvällen slutade väl kanske inte så lyckligt då en person råkade bli lite överförfriskad så resten av natten och morgonen spenderades tillsammans med denne som fick åka plåsterdroska till akuten :P
Nej det var inte jag men jag vill inte heller säga vem det var ^^

Kom hem till mamma efter tio i morse och sen sov jag fram till fem..
Då tyckte mamma att det var dags för mig att gå upp ^^

Monstret ligger i sängen nu och jag ska väl typ hoppa in i duschen en snabbis och sen ska jag fan glo på film och bara ta det lugnt..

Meeen..

See ya!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Och det var inte jag som åkte plåsterdroska!!

Nepp.. Inte jag.. Inte alls jag..

2010-02-12 @ 22:56:28
URL: http://twinmombabyboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0