Först och främst..

Vill jag ge ett STORT GRATTIS till Sabina som fyller 20 år idag!! :D
http://twinmombabyboo.blogspot.com

Hon är alltså min svägerska.. typ..
Hon är iallafall förlovad och har tvillingprinsessor med min storebror :)
Vet inte riktigt vad det heter när man inte är gifta än ^^

Sen vill jag säga grattis till Gittan som också skulle ha fyllt år idag..
Jag vet att ni sitter och spelar kort där uppe allihopa men om du har tid så vill jag bara säga att du är saknad här nere på jorden <3

Ja vad mer har hänt..
Fått en massa skumma telefonsamtal i natt som..
Tack för det Davve ^^
Nej jag är inte sugen på öl och kaffe..
Speciellt inte kvart över åtta på morgonen ^^

Sen så har den sista valpen flyttat idag..
Tomt som fan är det..
Men jag tror att de kommer att gå bra :)

Monstret sitter och äter lite nu innan vi ska börja röra på oss och åka och gratta Sabina..
Meeen. jag skriver väl mer sen kanske ?


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0