Rosa vatten

Det var ansträngande att vara ute tydligen..
Monstret tokslocknade vid halv sju och sover för natten :P

Själv har jag passat på att tvätta och diska..
Därav rubriken..
Jag ska snart hänga upp den sista maskinen för idag.. och det var vita kläder.. men sköljvattnet var rosa så det ska bli spännande att se..

Imorgon börjar allvaret så bloggen kommer nog att vara negativare än vanligt ett tag framöver..
Ska börja med nutrilett och försöka sluta dricka cola..
Jag kommer att sakna min älskade cola..
Den har varit min dagliga trotjänare sen åttan.. det är alltså ungefär 9 år om jag räknar rätt :S (med undantag för de gånger jag försökt sluta.. ca 3-4 dagar åt gången =/ )
Sjukt länge iaf..
Och det är inte det faktum att jag dricker det varje dag som gör att jag måste och vill sluta utan det faktum att jag dricker mellan 4-6 liter om dagen..
Jag anser mig vara beroende av det och det suger..

Nej nu ska jag hänga tvätten och slå ner arslet i soffan och glo på tv.

Wish me luck :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0