Piggelin

Nästan iallafall..
monstret gick med på att vila efter lunchen.. jag hann inte ens lägga ner huvudet på kudden innan jag sov :)
vaknade av att syster liten ringde och frågade om hon skulle komma förbi en stund.
Självklart fick hon det.. trots att jag blev lite avundsjuk på hennes nya kläder :P
Nu sitter hon och äter upp Zackes leverpastejsbil.. mycket bittra miner från honom.. :P
usch.. ska väl fortsätta städa medans jag är någorlunda pigg.. måste till centrum igen också.. suck..



(en blandning mellan mig och syster liten)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hahah, visst är den lite lik alltid ;) Fast nog fan liknar den mig med.. tyvärr ;P

2009-09-14 @ 22:16:48
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Erika

haha ja jag tror nog att alla jag känner känner igen sig i den :P

2009-09-15 @ 00:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0