ny vecka, nya kamper..

tycker inte om den här dagen...
Hittills så har den bara varit pest asså..

Jag och monstret sov länge idag igen..
han käkade frulle och sen tog vi det bara lugnt..
Sen var det dags för lunch medans jag väntade på ba be(!) som var till centrum och skulle köpa med sig en burk cola till mig så att jag kunde få bukt på den förbannade huvudvärken..
Gick ut en stund när dom kom tillbaka från affären men monstret var så trött så han bara gnällde så vi gick in ganska snart igen.
Huvudvärken har nästan lagt sig och monstret vilar middag så nu ska jag bara ligga på soffan och ta det piano en stund..

Får se om jag kan vara duktig idag igen och gå upp till Das Bajse och trampa sig lite idag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0