måndag igen..



Ja pigg är man ju inte idag..
Sov 20 minuter i natt.. vad är det för fel på mig?
Hur länge orkar kroppen med att sova dåligt?
Är så otroligt roligt att springa på folk man inte träffat på ett tag när man ser ut som ett vandrande lik..
Ska nog sluta gå till affären såna här dagar..
Hoppas att monstret känner för att sova middag idag så att man kan få ladda batterierna en timme eller så..
Nej nu blir det städning.. Så mycket jag orkar iaf..

Tjofaderittan, fem fingrar på.. energidrycken

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Hoppas du har rätt, för jag vill börja använda sperman till något vettigt ;)

2009-09-14 @ 12:38:25
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Rickelito

Förresten, var jag dyster vid kalas?

2009-09-14 @ 12:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0