Lördagsgodis 2

Seriöst..
Inte ett bajs på tv, inte lust att festa, ingen lust att sitta i soffan och/eller goffa godis..
Vad gör man då på en lördag om man är barnledig?

Det blev ingen promenad mer än till affären tidigare så jag kanske ska ge mig ut på en sån..
Men det är ju så trååkigt att gå själv.

Färga håret kanske..
Fast frisören/svägerskan har ju förbjudit mig att bleka det på ett tag..
Men jag vill ju bli blond..
Eller egentligen rödhårig men det vågar jag nog inte..  inte än iaf :P

Fan det börjar redan bli mörkt ute, deprimerande värre..

Fan! Måste alla ungar ute på gården skrika hela jävla tiden!?
Deras föräldrar med för den delen..
Kan ju för fan inte ens ha balkongdörren öppen utan att få huvudvärk och skavsår i öronen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0