....

Ja kvällen igår blev ju rätt lyckad till slut iaf :)

Startade ute på landet med Das Bajse och syster liten.. sedan blev det bil in till stadens larm och brus där syster liten träffade sina vänner och jag och Bajsen satte oss som ett par fjortisar bakom katalin och drack upp den alkohol vi hade med oss.
Där träffade vi kotten(!) men det blev inte så lyckat då hon/han vände sig och sprang emot oss och jag höll på att spetsa henne/honom med klacken..
Fick sedan rädda denne från att springa ut i vägen och bli påkörd.. (kanske blev det senare det vet jag inget om)

Sedan bar det på ostadiga ben till flurran.. höll först inte på att komma in då vakterna tyckte att vi var för små..
Synd att han inte nekade oss.. då hade vi iaf sparat pengarna..
så galet värdelöst.. Vi var inte kvar i mer än 5 minuter..

lite nedslagna av detta så gick vi till kalas för att se hur det var..
blev lite besviken på att det inte verkad vara någon åldersgräns, kusin sa att dom skulle ha 23 där..
Men trots detta så hade vi riktigt roligt.. det blir vad man gör det till. eller?
Smakade för första (och förhoppningsvis sista) gången ett vin som smakade ägg!?
Hur är det möjligt?
Utöver det så drack jag bara cider hela kvällen och mår väldigt bra idag :D

Bajsen och jag invarderade max när kalas stängde och köpte "att ta med" sedan klev vi in i näst första bästa taxi och åkte hem..
Vad klockan var då har jag ingen aning om.. men hem kom vi och det är väl huvudsaken :P

Vaknade strax efter 2 idag av att min mor ringde och sa att syster stor försökt få tag i mig..
hade helt glömt bort att hon ville att jag skulle ha monster nummer 2 idag.
När jag lokaliserat mobil (som låg under soffkuddarna på ljudlös) kollat alla missade samtal så ringde jag henne så nu är både monster 1 & 2 hemma.
Vi har nyss ätit (makaroner o baconsås) och väntar på att Elin ska bli klar så vi kan gå till affären och köpa cicetos och sen går vi väl till lekparken så att dom 3 monstrena får springa av sig innan kvällen..

Ska försöka lägga upp någon bild från gårdagen senare..

pust, suck, stön o stånk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0