Då var det dags för mig också..

Jaha.. nu har jag som aldrig skulle börja börjat.
Förstår mig ännu inte på det här med att blogga.. men man ska ju prova allt en gång så det är väl lika bra att ge det här en chans och slippa se ut som värsta hycklaren :P

Ja idag.. har jag inte hunnit göra så mycket..
somnade runt 7 i morse.. (kanske borde söka hjälp för mina sömnproblem snart? )

vid 9 tiden kom mamma och lämnade Liam här så att han och Zacke kunde få leka lite medans hon var på sjukan med morfar..
Jag kan lova att jag inte var ett dugg pigg så dom fick roa sig själva medans jag låg på soffan och hade en kudde över huvudet för att slippa höra deras ljuva stämmor.. (kan ju tänka hur mkt två kusiner på 3 och 4 år låter när dom inte har träffats på ett tag..)

Mamma kom tillbaka och hämtade Liam vid halv 12.. lagom tills jag började piggna till så åkte dom.
Då blev det den dagliga utflykten ner till affären för att inhandla cola och cigg.

Fan.. jag måste hitta ett nytt jobb snart. blir galen av att bara gå hemma!

nej nu ska jag försöka göra lite nytta här hemma.. får se om jag orkar skriva mer senare.

over and out/Erikaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Sabina

Din blogg är skitbra =)

Jag gillar den.



Grejen med att blogga är att det bara är skönt att kunna skriva av sig, som en dagbok.

Och man behöver inte alltid skriva värsta grejerna, det kan räcka med en bild och några tio par ord. ^^



Keep it up! <3



Puss

2009-09-13 @ 05:37:31
URL: http://twinmomtobe.blogspot.com
Postat av: Erika

Wiihoo! :P

Aa det är faktiskt riktigt skönt.. synd bara att det mesta blir så dystert:P

Men det kan vi prata mer om när jag är frisk och våldgästar er ;P

Puss <3

2009-09-15 @ 17:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0