blablabla..

Vet inte vad jag ska skriva, vill bara skriva lite..

Det blev inte så mycket bussåkande idag som jag trodde..
Mamma skulle skjutsa in syster liten till stan så då plockade hon upp mig vid dagis och så åkte vi till ica maxi ett tag för hon hade ändå tid hos kotknackaren kl 11..
Efter maxi släppte hon av mig hemma och gjorde sitt, hämtade syster och kom tillbaka hit så jag fick hjälpa syster liten med håret..
Mamma ledsnade på att bara sitta och titta på så hon diskade åt mig :D
Min mamma är den bästaste i hela världen <3
Åkte med dom hem sen, svängde förbi dagis på vägen och plockade upp monstret.
Han blev lite besviken att vi inte skulle stanna ute hos dom utan bara göra syster liten sällskap och hämta pengar.
Men men.. gav honom mp3:n på bussen så var han nöjd sen :P
Gick med syster liten till make up store, gick till bussen, åkte hem..
Kom hem nyss.. hann inte mer än att sätta på lite potatis och broccoli innan datorns magiska dragningskraft fick tag i mig..

Nej nu ska jag göra lite nytta.

tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0