Varför?

Läser just du?

Jag har ingen aning..
Men kände att jag skulle vara så pass (o)trevlig och fråga iallafall..

Men fan vad jag börjar känna mig stressad nu..
Ville i början av veckan att det skulle vara fredag redan då..
Men nu hade det varit trevligt om det bara hade varit typ tisdag..
Alldeles för mycket att göra på alldeles för kort tid..
Kommer få ta med mig "skissblocket" imorgon och rita så fort jag får tillfälle..
Skulle vilja spåna lite med tatueraren om motivena egentligen..
Vet precis VAD jag vill ha.. Bara inte hur det ska vara placerat =/
Klänningen vet jag hur jag vill att den ska se ut.. Men inte hur man gör det så :P
Funderar på att bara gå och köpa en istället..
Fast ändå inte..
Känns ju lite dumt med tanke på att jag redan har lagt ut pengar på tyg och sånt :P

Nej men vad säger ni?
Sluta sitta här och klaga över dåligt med tid eller ta tag i saken och börja nångång?
Jag satsar nog på det sistnämnda och stänger ner databajsen en stund..

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0