Ta bort deråå!

Fan så stans förbannat jävla ont i ryggen jag haaar!!
Känns som att jag ska kräkas för att det gör så ont..
Lär ju inte bli mycket sömn i natt..
Funderar på att lägga mig i badkaret och försöka sova..
Ja i varmt vatten såklart..
Risken är väl att man faktiskt skylle lyckas somna och drunkar eller får en kallsup istället..
Inte okej!
Måsta köpa nya madrasser till sängen..
Får fan mindre ont i ryggen när jag sover på soffan..
Nej den är inte bekväm att sova på..
En 2½ sits..
Kan inte riktigt sträcka ut sig..

Jävla skit..
Ska ju upp tidigt imorgon..
Hur fan ska det gå?
Lär ju icke vara pigg..
fanfanfan.

Nej nu ska jag fortsätta sitta här (kan inte ligga!) och tycka synd om mig själv :P

Sleepless in da ghetto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0