Still awake..

Varför är jag en sån jävla nattuggla för?
Somnade hur sent som helst igår och vaknade kvart över sju i morse..
jag borde sova vid det här laget?

Kanske låter jag det som finns under det blonda svintot arbeta för hårt?
Hmmm..
Neeee ^^
Snarare storebrors sjuka telefonsamtal som håller mig vaken isåfall^^
Vem vet.. Jag kanske råkar klippa av hans hår nästa gång jag ska fläta till honom?
Moahahaha!
Eller kanske inte..
Han springer fortare än mig xD

Men jag funderar på om jag ska byta mina nya stövlar till dom första jag hittade..
Dom var högre, finare och bekvämare..
Dock dyrare också..
Men det är det väl värt?
Jag tror det iallafall..
Ska nog ta på mig några andra kläder och prova dom imorgon igen ^^
Måste hitta en kjol också..
Och ett skärp..
Och massa andra kläder..
Och ett nytt liv..
Och framförallt!! Pengar :P
Har hört att det behövs för att få allt det andra ^^

Tur att jag har en så underbar syster liten så<3<3<3
Du vet att jag älskar dig <3
Även om vi blir osams om allt typ ^^
Syskonkärlek AB

Jag älskar självklart alla mina syskon..!
Men det är hon som står mig närmast om hjärtat..

Nej nu blir jag så jävla sentimental att jag inte orkar med mig själv så jag lär ju straffa mig själv genom att plocka ögonbrynen eller nåt..
Kanske inte..
Men något annat än att bara sitta här ska jag göra iallafall ^^

Kiss Kiss, Hug Hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0