sitter..

och sitter hemma hos mamma..
Det blev inget möte idag till slut iallafall..
Tog så lång tid på oss så monstret var så trött när det var dags att åka så jag kände att det inte var någon idé..
Inte så spännande att försöka vara på möte med en supergnällig kille =/
Så vi tar det på fredag istället tyckte dom på nuevo..

Var bara hemma hela dagen och tog det lugnt istället och sen kom mamma vid fyra tiden och hämtade oss..
Åkte och plockade upp syster liten hos kusin, var till willys och så ut hit..
Mamma köpte något sorts leklera på marknaden igår som jag och monstret satt och lekte med.. sen kom syster liten och ville också vara med..
Monstret gjorde massa ormar och en nemo-fisk, syster liten gjorde en katthund och jag försökte göra en bil..
Det gick inte så bra :P

Sen åkte vi och hälsade på storebror och hans lilla prinsessa :D
Vilken liten ängel asså..
Lyckades hålla mig ifrån att börja gråta som tur var :P
Men fan så söt hon var när hon låg i min famn och sov <3<3<3

Monstret tyckte dock att han fick för lite uppmärksamhet och spelade apa hela kvällen :P
Vi kom nyss hem till mamma och monstret sover som en stock medans jag kidnappade datorn en stund..
Sover kvar här i natt... klockan skulle bli så mycket om vi skulle åka hem till oss..
Plus att vi får skjuts till dagis imorgon om vi är kvar ;P

Och ja syster liten om du ser det här så kommer jag att hämnas..
Du vet vad jag menar... ^^

Nej gott folk nu ska jag gå och joina päronen framför tv:n..
Fan måste ringa Das Bajse först och diskutera lägenheter :P
Förhoppningsvis ska jag flytta snart :D :D :D

mmm nutrilett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0