Måndagsläsning..

Eller inte..

Har inget speciellt att bjuda på idag..
Mamma kom och hämtade syster liten nyss..
Blev lite chockad när jag såg en fågelbur i bakluckan^^
Utan fågel..
Tydligen så har plastfarmors pippi kolat och nu när hon ska byta boende så var det väl dags att ta hem buren..
Man blir ju lite sugen på att skaffa en pippi men jag är ju rädd för dom så det kanske inte är är världens bästa idé?
Men en rosenhuvad dvärgpapegoja skulle jag kanske våga mig på..
Storebror och plastpappa hade ju en sån förut och den funkade ju bra..
Skitsamma..
Ska jag ha något djur så blir det samvetskatter eller en hund..
Eller?
Fan.. beslutsångest-Berit..
Och nu kom jag åter åt nån jävla knapp som gör att datorn får fnatt och gör nåt som inte jag vill..
Kan ju bero på att Kerstin som precis sluppit ut ur rummet står och smeker datorn som att den hade snopp..

Ja Das Bajse och lill-Bajsen var här tidigare också <3
Det var därför kerstin var instängd..
Vet inte hur hon reagerar på hundar och jag vet att Bacon tycker om att jaga katter^^
Pallar inte skriva mer, katten går mig på nerverna med sitt stångande av datorn..
Jag tror att hon egentligen är en kossa..
Typ superkon som är maskerad för att få reda på mina djupaste hemligheter..
Det lär ju vara därför hon alltid ligger under min säng..
Hon smygläser min dagbok..
Tur att hon ska flytta snart^^

Nej 2½ män och en kopp te blir det nog nu..
Sova tidigt också..
Upp och iväg till dagis imorgon bitti..

Skriver säkert mer sen..

Bajs så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0