Lördagsgodis 1

Hmm..
Trött idag igen..
Blev kanske lite väl sent igår..?
Iallafall med tanke på att jag bara var hemma och det inte ens var något bra på tv..

Men jaha..?
Vad ska man hitta på idag då?
Hade tänkt åka hem till mamma, hon har tupperwaregrej idag igen..
Men det börjar om en halvtimme så det skiter jag nog i ^^
Känns lite drygt att åka buss i nästan en timme..
Sen ska man hem också..
Jag måste skaffa körkort!
Inte för att jag har råd att ha en bil..
Men jag får offra något annat så löser det sig nog :P

Undrar om jag ska ner på stan och shoppa lite?
Vill ju ha den där kjolen som syster liten tipsade om..
Faaaast.. det orkar jag nog inte heller göra idag ^^

Kanske ska gå över till Bajsen och sno tillbaka min dammsugare så att jag kan göra lite nytta här hemma istället?
Det lät ju faktiskt ganska bra :P

Fan..
Varför finns det ingen billig tygaffär i närheten?
Det hade ju varit trevligt..
Sy sig lite..
Men icke!

Nej nu ska jag gå och sätta på mig strumpor innan fötterna förfryser..

Freeze


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0