Kerstin..

är rätt så jävla snurrig just nu =/
Hämtade henne från veterinären kvart över två och då hade hon varit vaken i två timmar redan..
Hon fick ju ligga under kniven idag och få livmoder och äggstockar borttagna..
Lämnade henne där kvart över åtta i morse.. inte roligt!
Men men.. då kom man upp iallafall ^^

Mamma hade monstret Liam hemma idag så då blev det tigermålning i ansiktena på båda monstrena :D
Jag målade mitt monstret, syster liten och mig själv igår..
Ni kan ju tänka er vad folk tänkte när dom kom på mammas tupperware och möttes av två målade vuxna människor, den ena som tiger och den andra som docka ^^
Man måste ju kunna bjuda på sig själv.. eller hur?
Skönt att vara hemma nu igen.. galet trött..
Kramas med soffan en stund innan det är dags för middag kanske?
Ja det lät som en bra idé..

Måste bara skriva att jag är så less på personer som inte tänker på vad dom säger eller gör!!
Ska det vara så jävla svårt?!
Väx upp och ta erat ansvar för ingen kan göra det åt er..
Så.. nu fick jag det ur mig också :P

Nej nu blir det till att smeka soffa!

Herråå så längeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0