jahaja..

snart halv 2 och jag är fortfarande vaken..
Spännande värre.. eller inte..

Men men.. kollar på massa bra tv-program i brist på annat att göra..
Är ju bara jag och Bajsen som är vakna såhär dags så man har ingen annan att prata med heller :P
Alla har ju såna däringa jobb.. Orka det?
Ja faktiskt.. det vore jävligt trevligt :P
Meeeeeen.. icke då :P
Orkar inte ens vara negativ över att vara arbetslös längre..
Då känner man sig bara mer misslyckad..
Ska nog fan börja plugga iallfall.. på distans.. om det går..
Men vad ska man plugga till?
Vill ju jobba med djur eller människor men det finns inga såna jobb här och jag varken kan eller vill flytta från stan..
Kanske ska bli psykolog?
Fast då lär jag diagnostisera mig själv först och det lär ju inte sluta så bra^^

Nej men har det hänt något annat spännande på sistone?
Inte vad jag vet tyvärr..
Eller jo, tid för tatuering är bokad..
Måste bara bestämma och ruta upp vilken av alla jag ska göra den här gången...
Vill så mycket jag :P
Så nu blir det till att leva snålt som fan om jag ska ha råd med det..
Har ju en annan sak som jag ska försöka spara lite pengar tills också xD
Wiihooo!

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..
Om det nu är någon som bryr sig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0