Höst..

men inge mys..
Kommer fan inte kunna sova för att det blåser så jävligt ute..
Skallrar i vartenda fönster och varje balkong låter som att den håller på att flyga bort..

Katten löper igen(!) för tredje gången på en månad..
Alla som har hört en honkatt gå och skrika under löpet förstår hur pass lite jag tycker om henne just nu..
Måste ner till Samvetet och hämta p-piller åt henne så hon blir tyst nån gång och så jag kan sterilisera henne..
Men när fan ska jag hinna det?
Är ju så galet upptagen hela tiden... hahahaahaha.. okej kanske inte..
Men det är inte så roligt att gå dit helt enkelt.

Ska förhoppningsvis till storebror imorgon och få träffa hans lilla prinsessa som har hunnit bli en månad nu..
Känner mig skapligt jävla värdelös som inte varit dit än...
Han var fan nästan först upp till sjukhuset när monstret föddes..
Den första som höll honom efter mig..
Jag kommer leva länge på det minnet och det får mig alltid att le..
Vi är inte så tajta och kommer nog aldrig att bli det..
Men vi är ändå syskon.. samma mamma, samma pappa, samma lillasyster..

Fan va känslosam jag blev nu..

Åh! var det någon som kollade på Tina´s cookalong igår eller??? :D
Zappade lite och hade tvärnitat om jag hade haft en broms på kontrollen när jag bläddrade förbi och fick se en massa manskroppar stå och laga mat.. Exakt det jag beskrev tidigare igår ju :P
Då kändes världen lite bättre för en stund :P

Haha nej nu ska jag försöka sova så jag kommer upp och iväg till dagis imorgon..

Taentoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0