Höst..

Fan så mörkt det är ute..
Bara för att man ställde tillbaka klockan en timme..
Var till affären och handlade middag för en stund sen och det kändes fan som att det var mitt i natten..
Köttbullar och makaroner till middag ikväll..
Snacka om söndagsmiddag^^
Men men..
Det får gå..
Ont i huvudet och ingen inspiration så monstret fick välja mat :)
Förstå så skönt att bo med någon så man inte behövde komma på och laga mat varje dag..
Synd bara att det nästan är det enda som är positivt med det :P

Det minskar galet med läsare under helgerna..
Kan det vara så att alla andra har ett liv? :O
Vad vill ni läsa om?
Ska bli bättre på att lägga upp bilder men min kamera suger purjo så det är inget roligt att använda den =/
Fast nu har jag lite olika saker att se fram emot så bloggen kanske blir lite gladare framöver iallafall^^
Kan ju börja med att jag ska gadda mig i helgen :D
Wiiihooo!!
Synd bara att det gör ont :P

Nej nu ska jag göra nånting annat en stund.

Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0