hmm..

Fan vad jag sms:ar mycket när jag är på lyset :P
Satt och läste igenom helgens inkorg och utkorg för den skriker om att det är fullt..
Jag borde ha telefonförbud helt enkelt :P

Men men..
Roligt hade jag både fredag och lördag... även om jag inte tyckte om lördagseftermiddagen :P
Igår så var jag uppe hos Das Bajse och fixade peruken innan vi åkte.. vilket var lönlöst eftersom det öste ner och vi glömde paraply..
Såg ut som en pudel när vi var framme på platina :P
Men det var trevligt ändå.. Träffade Boman och Maja där..
Boman träffar man typ på sista april varje år men aldrig annars och sist det var sistsa april så var Maja bortsprungen med nån trasig finne nånstans så henne har man inte träffat på ca 1½år.
Planen var väl att åka hem efter det men spenderade de sista minuterna på kalas med syster liten och kusin liten.
Sen blev det lite bajs medans vi väntade på en viss person så vi tog en taxi hem med donken påse under armen..

Det blev lite kort knäppta igår som jag tänkte lägga upp lite senare..

Nu ska jag klappa på Kerstin innan hon skriker ihjäl sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0