hittills..

har den här dagen varit en riktig bajsdag!
Typ ingen sömn i natt jobba lite på .. varken för mig eller monstret..
Så han fick vara hemma från dagis idag.. inte som att jag har något annat för mig ändå..
Skulle egentligen ha åkt till IKEA med Bajsen och mamma idag men mamma skulle besikta äldsta broders bil så hon hade inte tid med det..
Då skulle jag och Bajseeeen åka o jobba på den icke befintliga fuskbrännan men hon hade glömt bort att hon hade vaxat sina lurviga igår och då ska man ju inte sola ..
Ringde mamma och kollade om hon hade tid att åka och köpa färg med mig efter besiktningen och det hade hon ju som tur var.
Fast dom hämtade mig innan besiktningen och sen åkte vi till ica maxi för att kolla om det fanns något mjukisset som skulle kunna passa min morfar så att han har något att ha på sig när han glider omkring på kortiset..
Jag kan ju inte hålla mina shoppingfingrar i styr så jag köpte en liten väska :D <3
När vi skulle gå ut därifrån så sa monstret att han var hungrig (antagligen för att han såg leksakerna på donken) så vi gick in och åt..
Eller skulle iaf, jag orkade inte äta upp mitt pga nutriletten (böt middagen mot lunch där) och zacke var så inne i sin leksak att han vägrade att äta..
Det slutade med att jag slängde leksaken och mamma fick ta med honom ut till bilen (hela stenhagen hörde honom nog så som han skrek).
Så det blev ingen färg utan vi åkte hem istället..
Känner mig lite elak men är så less på att tjafsa med honom varje gång.
Någon gång måste han ju lära sig.. eller hur?
Imorgon åker han till mamma över helgen.. vad ska man hitta på då?
Får se om man orkar med lite feste på lördag..
Ska nog ta och inhandla mig en kapten isf.. mmm mumma

Let´s get something done around here

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Comeback ;)

2009-10-02 @ 16:57:16
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0