fan vad jag..

skriver ofta nu..

Det trodde jag inte när jag började..
Men men.. så är det :P

Syster liten glömde att ringa så hon messade vid kvart i elva och då hade jag glömt bort vad jag ville. ^^
Så kan det gå.
Undrar om man ska försöka sova?
ska ju ändå upp tidigt(?) imorgon så lite sömn lär man ju försöka få..
Synd bara att jag har druckit både cola och energidryck nu på kvällen :P
Det är lätt att vara efterklok..

Fan.. jag kommer inte kunna somna..
Och om jag inte somnar så kommer jag bli uttråkad..
Blir jag uttråkad så kommer jag att tänka..(!)
Tänker jag så blir jag irriterad eller ledsen..
Blir jag det så kommer jag verkligen inte att somna för då kommer jag tänka ännu mer..
Jävla skit..
Lär ju klappa på mig själv med en stekpanna..

Jajaa..
Skriver säkert igen om jag inte somnar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0