Fan vad jag småskriver idag ?

Måste ju vara mer uttråkad än vanligt :P

Har iallafall hittat skorna, jackan och kjolen jag vill ha nu..
Nu måste jag bara hitta pengarna till det också ^^

Får ta en sak i taget..
Har ju en hel del extra utgifter ändå den här månaden..
Tatueringen och hemlisen som jag inte berättar förren efter (av olika anledningar :P )
Det kommer helt enkelt gå åt en del pengar..
Ja och så är det ju födelsedagar också.. suck!
Men men..
Allt löser sig eller hur?

Nu börjar jag fundera på om det börjar bli dags att gå och lägga sig..
Monstret ska iofs vara hemma imorgon men han vaknar ju tidigt för det tyvärr..
Ska BARA kolla klart på scrubs först ^^

Jag skriver säkert mer sen om jag inte kan somna :P

Bajs så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0