Dear dear diary..

Nej jag tänker inte lägga in en till låttext nu :P

Men visst är Hollywood Whore bra?
Brukar ha den på högsta volym när jag städar eller gör mig iordning för ferre^^
Lööv it!!

Jag har jävligt blandad musiksmak och det är inget jag skäms över.
Kan ju lyssna på musik vart jag än är utan att tycka att den är dålig..
Kan röja på alla olika dansgolv på alla olika dansställen.. (när jag väl är ute)
Fan va jag är bra helt enkelt ^^
Haha eller så blir det så när man har stor familj :P
Monstret lyssnar också på all musik men verkar ha fastnat mest för rock och rockabilly ^^
Ja och så alla låtar som handlar om bilar såklart :P

Nej om man ska ta och försöka sig på tattueringsbiten när man ändå inte kan sova?
Alltså rita.. inte tattuera ^^
Jag påstår inte att jag är duktig på det men det blir nånting iallafall..
Om jag får sitta en stund :P

Nej nu ska jag göra det..

Herrå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0