Bloggande..

är ju sjukt beroendeframkallande! :O

Får ju ta och skärpa till mig lite..
Om jag nu ska skriva så kan jag väl åtminstonde skriva något vettigt?
Fast det orkar jag inte ^^

Palla läsa en massa seriöst skit?
Jag har en dagbok under sängen för sånt :P
Vissa skriver hur privata saker som helst..
Det kan vara riktigt roligt att läsa..
Men jag skulle aldrig lägga ut mitt eget privatliv så..
Aaa i helgen låg jag med den och den och sen så söp vi skallen i bitar och sen så snodde vi ett par bilar och körde över en pensionär..
Klart att man kan driva om sånt..
Men dom som verkligen skryter om det i sin blogg?
Jag förstår inte?
Är jag så förbannat tråkig som inte berättar om varje kille jag pratar med eller om varje gång jag går mot rött ljus?
Nej jag kommer nog att fortsätta skriva i min hederliga tråkiga anda..
Lite berättar jag ju..^^
Resten får ni fantisera ihop bäst fan ni vill..
Det är folk så duktiga på att göra ändå..

Nej nu blir det att ta det lugnt en stund innan det är dags för det otroligt krävande fredagsmyset.
Förstår inte hur jag ska orka sitta i soffan och kolla på film med godis, chips och mitt monster hela kvällen?
Men jag får försöka vara stark och stå ut..
En tillräckligt bra tecknad film brukar lösa det mesta ^^
Något tips?
Inte filmen Upp bara för den ska vi se på bio :P

Nej hejdåå så längee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0