bläääää...

Det är fan inte bra att sitta och dricka..

Mår ju som man förtjänar idag..
Brukar inte bli bakis på bara cider men då kanske jag inte har druckit så mycket eller nåt..
Har lite luckor från gårdagen men jag vaknade hemma iaf :P
Nu måste jag bara ta mig i kragen och leta efter min plånbok..
Hoppas jag fick med mig den hem asså :P
Annars lär den ju iofs ligga kvar hos Adde så det är ju inte så farligt.. känner dock inte för att gå ut i regnet..
Bara jag inte tappade den på vägen.. :O
Nej nu får jag panik.. måste hitta den..

Wohoo!
Den låg begravd i soffan :P

Undrar vad man ska hitta på ikväll.. ganska lugnt ska man ta det iaf.. tror jag.. kanske inte :P
skriver nog mer om gårdagen när jag har piggnat till lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0